Halfway there - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu Halfway there - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu

Halfway there

Door: Kaylee

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

04 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Cheltenham

Jaja, al gewoon op de helft. Nog 4,5 week te gaan en ik kan niet wachten om in mijn eigen bedje te slapen, want die ligt tenslotte toch echt het allerlekkerst.
Vorige week een week vakantie gehad, wat een week zeg. De kinderen van het gastgezin zaten 24/7 op elkaars lip, dus ook 24/7 ruzie en gebekvecht. Hoe ik de momenten thuis overleefd heb, is me nog steeds een groot raadsel. Maar het vele film kijken op mijn kamer, weg van alle drukte zal er zeker bij geholpen hebben. Maandag vrij weinig gedaan, maar dinsdag hadden we het rijk voor ons alleen en hebben we bijna de hele dag aan school besteed. Ook begonnen we met het uitstippelen van onze trip naar Londen. Woensdag ook niets bijzonders, ik lag heerlijk met mijn ogen gesloten om 20:30.
De wekker ging donderdag om 03:30 want we moesten een half uur lopen naar de bus lopen en we moesten daar 05:00 zijn. Ik had geen zin om te haasten, dus alles op zijn tijd. Vervolgens 4,5 uur met de bus en toen waren we in Londen. Snel een kaartvan Londen gekocht en een travelcard om onbeperkt te kunnen reizen met de metro etc. Toen we onze reis te voet naar Buckingham Palace wilde vervolgen gebeurde er toch iets waar ik buikpijn van kreeg. Er poepte een duif op Karin der hoofd en ik ging bijna dood van het lachen, gelijk mijn buikspieren weer getraind;) Na alles schoongemaakt te hebben zijn we echt aan onze trip begonnen. Buckingham Palace, Travelgar (fonteinen), London Eye, Big Ben, Westminster Abbey, Charles Dickens museum, Oxford Street, Regent street en New Bond street. Vervolgens moesten we de laatste winkel uit rennen naar de metro, want het wasal 19:05 en de bus zou vertrekken om 19:30. Maar we moesten zeker nog 10 min met de metro als je alles zou halen, overstap en al het gedoe. Vervolgens op Victoria aangekomen snel eten kopen en het was al 19:20, de verkoper nam alle tijd om het wisselgeld zo'n 3 keer na tellen en wij wilde er vandoor. Wij rennen naar Victoria coach station en ik was net optijd. Hij zei dat ie over een minuut ging vertrekken. Maar waar was Karin, die was ik onderweg verloren... Ik roepen en gelukkig kwam ze de hoek om gerend. Net optijd en ook nog met avond eten. Een reis van 3,5 uur terug heb ik nog nooit zo gewaardeerd, want wat was ik moe en was 3,5 uur zitten zeker geen straf! Vrijdag heb ik bijna de hele dag geslapen. Kwam me bed uit, ontbeten, even liggen...Karin vraagt of ik mee lunch, ja tuurlijk. Maar toen ze mijn lunch binnenbracht was ik in slaap gevallen... Woops.
Zaterdag ben ik naar het park geweest om te voetballen met de kids en onze hostdaddy. Zondag zijn we weer het centrum in geweest en ook nog wat kleine boodschappen gedaan. Ook heb ik opa en oma gesproken via skype. 's avonds niet al te laat naar bed, want maandag was weer een nieuwe stage dag. Wat keek ik er naar uit om weer te beginnen. De dag vloog voorbij en voor ik het wist had ik mijn avond eten al gegeten en lag ik in het buitenbad voor een zwemtraining. In Cheltenham hebben ze een 50m buitenbad, dus daar maken we goed gebruik van. Wat was ik kapot! Vandaag ook weereen stage dag gehad en net als gister was die binnen een poep en een scheet voorbij. Thuis was de sfeer een stuk beter toen we na school thuiskwamen, weer heerlijk gegeten en om 20:45 weer naar het zwembad voor een training. Nu ga ik lekker mijn ogen sluiten, want de klok toont alweer 00:56. Morgen mag ik er weer uit om half 8, maar met al dat geschreeue zal ik al wel 3 uur eerder wakker zijn.. En voor nu, Goodnight -x-

  • 04 Juni 2014 - 10:15

    Esmee:

    NOG 4,5 WEEK!!!!! :D
    I miss you schattie, veel plezier nog deze laatste weken
    xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

9 weken op reis naar Engeland om stage te lopen op een basisschool in Cheltenham. Verblijf bij een gastgezin en goed Nederlands gezelschap van een lieve medestudent. Spannend..!

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 4243

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 28 September 2014

Welcome back!

04 Mei 2014 - 05 Juli 2014

Mijn reis naar nieuwe ervaring

Landen bezocht: