Almost going home.... - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu Almost going home.... - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu

Almost going home....

Door: Kaylee

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

01 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Cheltenham

Zo.. Dit is dan toch echt de laatste week in Engeland. Zo gek, de tijd is gevlogen. Ik heb hier echt een top tijd gehad. Even over de laatste dagen. Na het hele luizen verhaal gehad te hebben, want woensdag moest ik dus thuis blijven vanwege die krengen. Na weer heel veel kam sessies gelukkig helemaal niks meer gevonden. Luis vrij dus YEAAAH!!!! Woensdag hebben Karin en ik veel aan school gedaan, verslagen afgerond en wat puntjes op de i. Verder eigenlijk vrij weinig gedaan die dag.

Donderdag hadden we sportdag, ik heb zoveel mogelijk kinderen ontlopen. Want er zijn er zat die hun haren van hun hoofd krabben en je kan er niks aan doen als docent/onderwijs assistent. Het is namelijk verboden om luizencontroles te doen op school in verband met aanranding. Hoe ver kan het gezocht worden… Maargoed de sportdag was helemaal prima verlopen. In de pauzes heb ik met de kinderen lekker gerend over de atletiek baan, was eigenlijk best prettig om even wat energie kwijt te kunnen. Zowel voor mij als voor de kinderen. Om half 1 gingen we weer terug naar school en is Jane (onze begeleider van het college) om de laatste dingen nog even te tekenen. Na deze schooldag was het in principe al weekend, want vrijdag hadden we een studie dag en die hebben we thuis doorgebracht.

Ik ben met Abi om 1 uur naar Devon, Barnstaple vertrokken om naar haar familie te gaan voor het weekend. In de auto hebben we lekker KFC gegeten, ja we moesten wel aangezien het zeker 2 uur rijden was ;). Wat een heerlijk weekend heb ik gehad, veel mensen ontmoet en natuurlijk ook mensen van het toernooi in Cornwall gezien. Abi’s familie was onwijs gastvrij en ik voelde me helemaal thuis. Ik ga zeker nog vaker terug. Devon is onwijs mooi, aan de kust en mooie natuur. Zaterdag was het nacho dag en zijn we daarna zijn we naar huis gegaan om ons klaar te maken voor het uitgaan. Haartjes gedaan, leuke kleertjes aan en hoppaa een glaasje wijn vooraf. Het was een gezellige avond en ik heb genoten met iedereen. Zondag zijn we naar Hartland geweest, weer een ander gedeelte van Devon. Het was daar onwijs mooi en we hebben wat rotsen beklommen voordat we de zee in gingen. Ja ja we hadden heerlijk weer en daar moesten we maar gebruik van maken ook. De zee was wat fris in het begin, maar hoe langer je erin lag hoe lekkerder het water werd. Na het zwemmen een ijsje gehaald en de oma van Abi gedag gezegd. Toen was het toch echt bijna tijd om weer terug te gaan. We wilde 7 uur vertrekken maar dat is uiteindelijk half 9 geworden. We gingen eerst met de honden wandelen en toen zaten we nog even bij de gay buren. Wat een top mannen, helemaal in een deuk gelegen. Toen toch eindelijk afscheid genomen, ik ga die mensen missen. Ze hebben me echt het gevoel gegeven dat ik thuis was. Snel weer een keer terug dus! Rosie en Abi hebben al plannen om eens naar mij toe te komen, dus dat wordt helemaal top.
Maandag was dan de eerste werkdag van de laatste werkweek. Was een prima dag, lekker weer en nog wat sportactiviteiten met de kinderen gedaan. Thuis een vrij weinig gedaan en ik heb getraind met de heren vandaag in het buitenbad. Was een goede training al zeg ik het zelf. Vandaag is de schooldag ook echt weer gevlogen. Gaat allemaal zo snel, vandaag geverfd met de kinderen. Het was art day op school vandaag. Er was 1 lokaal die we helemaal met wit papier hadden bedekt en de kinderen hadden allemaal van die polka dot stickers en hebben het lokaal vol mogen plakken. Is echt cool geworden! Nu nog wat dingen voor school doen en vanavond trainen.

Het is zo gek om bijna naar huis te gaan. Maar we gaan er een leuke week van maken, donderdag staat er een Nederlandse middag op het programma en vrijdag hebben we dan eindelijk de Summer Fair.

Dikke Kus vanuit Engeland xxx

  • 01 Juli 2014 - 20:37

    Mirjam:

    Cool dat het zo leuk is! Geniet van je laatste week!
    Wij zijn blij als je zaterdag weer thuis komt!
    Tot snel Kayltje xxx Bel, Lun, mir.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

9 weken op reis naar Engeland om stage te lopen op een basisschool in Cheltenham. Verblijf bij een gastgezin en goed Nederlands gezelschap van een lieve medestudent. Spannend..!

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 4251

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 28 September 2014

Welcome back!

04 Mei 2014 - 05 Juli 2014

Mijn reis naar nieuwe ervaring

Landen bezocht: