Welcome Home - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu Welcome Home - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu

Welcome Home

Door: Kaylee

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

07 Juli 2014 | Nederland, Gouda

Dit keer schrijf ik dan van Nederlandse bodem, die laatste week is echt voorbij gevlogen. Vrijdag heb ik het wel even moeilijk gehad. Toen moest ik namelijk afscheid nemen van Abi... En ja daar zijn de enige tranen bij aanwezig geweest. Maar het was zeker geen "Goodbye" het was een "I see you soon then". Want Abi is een vriendin waar ik zeker ook niet zonder kan, ookal zit ze daar in Engeland.

De vlucht naar huis zaterdag is prima verlopen. Alleen Karin die had 16 kilo in der handbagage.. Dus een trolly in het ruim en nog gratis ook gelukkig. Toen rustig in wat winkeltjes gekeken, eten gehaald en toen het vliegtuig in. Op schiphol zag ik mijn moeder.. dat was wel even gek, want ik had toch echt meer mensen verwacht van mijn zeide. Ja hoor, komt mijn vader ineens de hoek om kijken, die had ik totaal niet verwacht en de tranen stroomde al over mijn wangen. Misschien heb ik ze toch wel gemist?! Toen de auto in naar huis, ik was helemaal kapot en wilde het liefst mijn bedje in. Maar dat was niet helemaal het plan dat voor mij uitgestippeld was! Want toen ik thuiskwam en ik niet het huis in kon, maar alleen de tuin... Het zal toch niet waar zijn dacht ik en ja hoor de hele familie zat er.. SURPRISE!!!! Hadden ze een welcome home/ happy 18th birthday party georganiseerd. Hoe leuk kan thuiskomen zijn :)

Dit was dan toch echt het einde van deze reis, voor nu... Als het aan mij ligt volgt er binnekort nog een!

Dikke Kus en nu vanuit Gouda xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

9 weken op reis naar Engeland om stage te lopen op een basisschool in Cheltenham. Verblijf bij een gastgezin en goed Nederlands gezelschap van een lieve medestudent. Spannend..!

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 4250

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 28 September 2014

Welcome back!

04 Mei 2014 - 05 Juli 2014

Mijn reis naar nieuwe ervaring

Landen bezocht: