Welcome Back Bird - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu Welcome Back Bird - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu

Welcome Back Bird

Door: Kaylee

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

31 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Cheltenham

Zo daar ben ik dan weer, terug in Engeland (Cheltenham) voor een maandje. Ik kan al zeggen dat de eerste dagen me goed bevallen zijn Wel weer even wennen hoor, auto's weer aan de andere kant, Engels praten is de enige optie en weer helemaal op mezelf.

Abi is me op komen halen donderdag ochtend van het vliegveld, was toch wel erg vroeg opstaan die dag. We moeten er toch wat voor over hebben om terug te gaan.. Goede vlucht gehad overigens, was maar een korte vlucht natuurlijk. Aankomende maand zal ik bij Abi in huis verblijven, de deals zijn al gemaakt; ik kook en zij maakt schoon. Goede deal al zeg ik he zelf. Verder donderdag vrij weinig gedaan, wezen lunchen in de stad en in de avond trainen. Vrijdag naar een winkelcentrum vlakbij geweest. 's Avonds een drankje gedaan in de stad. We moeten het natuurlijk wel vieren dat ik weer terug ben! Gister de verjaardag van Rosie (Abi's zusje) gevierd in Cardiff, wat een avond stappen was dat! Vandaag een oefenwedstrijd gehad, ging wel lekker eigenlijk. Maar na dit welkom terug weekend gaat het echte leven weer beginnen, Abi werken en ik straks ook weer stage lopen. Gezond leven en veel trainen, klinkt als muziek in de oren ;). Dit was even een korte update van hoe het tot nu toe is en zo gaan de ogen toch echt sluiten, want wat energie kan ik wel gebruiken voor aankomende week!

Goodnight xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

9 weken op reis naar Engeland om stage te lopen op een basisschool in Cheltenham. Verblijf bij een gastgezin en goed Nederlands gezelschap van een lieve medestudent. Spannend..!

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 4245

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 28 September 2014

Welcome back!

04 Mei 2014 - 05 Juli 2014

Mijn reis naar nieuwe ervaring

Landen bezocht: