First Week At Work - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu First Week At Work - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu

First Week At Work

Door: Kaylee

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

08 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Cheltenham

Zo de eerste werkweek heb ik er al ruim op zitten en wat heb ik toch een leuke week gehad, mijn eigen leerlingen van reception (kleuters) waren afgelopen week nog niet op school. Ik heb dus heerlijk mijn week doorgebracht bij Year 1( groep 3), hier zitten mijn leerlingen van afgelopen schooljaar. Zo leuk om ze weer te zien, ze zijn allemaal zo gegroeid.

Dinsdag hadden we een studie dag, dus de hele klas moest klaargemaakt worden voor de komst van de kinderen. Ik ben weer druk bezig geweest met mijn creatieve brein en nu is de klas vol met zelfgemaakte dingo's. Woensdag tot en met vrijdag dus bij Year 1 geweest, die dagen zijn goed verlopen. Ik heb veel met de kinderen gedaan en volop van die spruiten genoten.

Het weekend was ook weer geweldig, zaterdag gezellig op stap geweest en zondag een klein toernooi gehad. Het is maar een druk bestaan zo op jezelf. Naja bijna, met mijn huisgenootjes is het gezelschap in ieder geval goed. Zelf bepalen wat ik eet elke avond en geen gezeur als ik wat laat slingeren. HEERLIJK! Nu ben ik hier ondertussen al anderhalve week. Nog 3 te gaan!!

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

9 weken op reis naar Engeland om stage te lopen op een basisschool in Cheltenham. Verblijf bij een gastgezin en goed Nederlands gezelschap van een lieve medestudent. Spannend..!

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 1181
Totaal aantal bezoekers 4253

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 28 September 2014

Welcome back!

04 Mei 2014 - 05 Juli 2014

Mijn reis naar nieuwe ervaring

Landen bezocht: