De tijd vliegt..! - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu De tijd vliegt..! - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt..!

Door: Kaylee

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

20 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Cheltenham

2 weken en een beetje, dat is nu de tijd die ik hier al zit. Ik kan zeggen dat ik het hier onwijs naar mijn zin heb. Ik kijk nog mijn ogen uit op stage, naar de leuke dingen die alle kinderen doen op school. Vorige week hebben de kinderen forrest school gehad. Dan gaan ze naar een tuin die bij het schoolterrein behoort en dan gaan ze allerlei leuke dingen doen om de natuur te ontdekken. Dit keer hebben we naar beestjes gezocht, van wormen tot slakken en van bijen tot vlinders. Een paar jongens uit mijn klas hadden een potje vol met slakken gestopt. Heel dat potje onder vies slijm en zelf durfde ze de slakken er natuurlijk niet uit te halen, dus wat een pretje was dat. Vorige week stond in het thema van Disney. Dus ik heb me heerlijk vermaakt om verschillende Disney figuren te tekenen. Ik heb daar een leuke Disney muur van gemaakt en de klas ook weer een beetje in het thema. Met de kinderen zijn we veel buiten geweest. We hebben namelijk heerlijk weer gehad afgelopen week. Alleen vandaag wat bewolkt, maar nog steeds warm.
In het weekend natuurlijk genoten van het mooie weer, zaterdag de stad in geweest en nog wat leuke dingen gekocht op mijn kast wat aan te vullen. Boodschapjes waren ook weer gedaan en de wandeling van een half uur in de brandende zon was een hel. Dat half uur is dus ook uiteindelijk 45 minuten geworden. Onze gastmoeder was het weekend weg, dus alleen de kinderen en Seth. Ze waren weg voor een picknick en kwamen rond een uur of 8 thuis. Met elkaar pizza besteld en er een leuke avond van gemaakt. Zondag was een heerlijke dag, oftewel bijna niks gedaan. Heerlijk in de zon gelegen met een glas wijn en een goed boek.
Vervolgens brak de eerste dag van een nieuwe werkweek. En die dag is gevlogen, lekker geschilderd met de kinderen. Na een dagje werken weer een training gehad en een goed eind gezwommen en dat ook nog eens in het buitenbad met dat lekkere weer. Vandaag begonnen met het maken van een hele grote Thomas de trein, de kinderen maken de wagons en ik heb Thomas zelf getekend. Zal vast leuk worden.

  • 20 Mei 2014 - 23:56

    Linda:

    Hoi hoi

    Leuk om je verslag te lezen. Top dat je het zo naar je zin hebt.

    Dikke X Linda

  • 21 Mei 2014 - 08:07

    Astrid:

    Heel leuk om je verslag te lezen, wat een leuke ervaring zeg.

  • 21 Mei 2014 - 10:35

    Mirjam Delen:

    Fijn dat je het leuk hebt, Kayl!
    Vandaag ben je jarig dus wensen wij je een extra fijne dag!
    Dikke kussss

  • 21 Mei 2014 - 12:07

    Fabian Wentink:

    Hey kaytje van me, onwijs leuk je verslag te lezen, blijf ze volgen!! Hele fijne verjaardag vandaag en maak er een leuke dag van! Kus gaan xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

9 weken op reis naar Engeland om stage te lopen op een basisschool in Cheltenham. Verblijf bij een gastgezin en goed Nederlands gezelschap van een lieve medestudent. Spannend..!

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 4264

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 28 September 2014

Welcome back!

04 Mei 2014 - 05 Juli 2014

Mijn reis naar nieuwe ervaring

Landen bezocht: