Dramatic housewife.. - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu Dramatic housewife.. - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Kaylee Schellingerhout - WaarBenJij.nu

Dramatic housewife..

Door: Kaylee

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

08 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Cheltenham

De titel zal je wel aan het denken zetten, wat bedoelt ze daar nou mee? Nou dat komt later, want laat ik eerst eens beginnen met het leuke gedeelte van afgelopen week, van wat ik nog niet had geschreven. Dinsdag getraind en dus laat thuis. Al mentaal voorbereidend op nog een schreeuw concert in de ochtend. Maar toen ik wakker gemaakt werd door mijn eigen wekker... wooow, het was stil, rustig, de vogels kunnen horen fluiten en de regen dat zachtjes tegen het raam aan tikte. Geen geschreeuw of gekrijs maar serene rust. Daar kom ik mijn bed wel voor uit. Woensdag ook foto's van de kinderen gemaakt voor op Thomas de trein.
Ja ja, hier komt dan het stuk wat slaat op de titel, de donderdag begon eigenlijk prima. Ik was blij dat Thomas de trein eindelijk klaar was en een goede observatie van de begeleider van het college. Thuis niet veel gedaan en uiteindelijk om kwart voor 9 trainen. Ik kwam kwart voor 11 weer thuis en trof Karin in de woonkamer aan. Nog even wat gekletst, naja gefluisterd want je hoort alles in dit huis en iedereen lag verder al op bed. Toen wij naar ons bed wilde gaan en het licht in de woonkamer uitdeden ging het licht boven aan en stormde de gastmoeder der kamer uit. Van boven aan de trap heeft ze naar ons staan schreeuwen. Allerlei verwijten, dat het middernacht was en dat we haar wakker hadden gemaakt en bla bla bla. Ze zou het niet meer 4 weken met ons uit kunnen houden. Nou ik kan je vertellen dat het andersom logischer klinkt, dat wij het niet meer uithouden maar goed. Ik heb maar tot 10 geteld want ik ging bijna tegen der te keer in het Nederlands als ik me kamer niet gewoon in gelopen was. Karin en ik keken elkaar aan met hetzelfde idee.. Zo snel mogelijk weg hier!
Vrijdag op stage uitgelegd wat er was gebeurd en of wij de telefoon mochten gebruiken om de mensen te bereiken die we er voornnodig haddn om ons hier mee te helpen. Op stage waren ze erg lief voor me, ze vinden het heel vervelend dat wat zo'n leuke ervaring had moeten zijn een bijsmaak heeft. Maar ik laat het toch zeker niet door 1 persoon verpesten..? Na allerlei mensen gesproken te hebben, toch afgesproken dat zij het gastgezin op de hoogte zouden stellen van ons gevoel en dat wij een gesprek met het gastgezin aan zouden gaan. Zo gezegd zo gedaan, alleen met de gast vader hebben we erover gepraat. De huisheks lag namelijk te "slapen".. Hopelijk zal het na dit gesprek beter gaan, maar die heks is me nog een excuus schuldig.
Zaterdag weer lekker het huis uit geweest en wezen shoppen. En vandaag was een top afsluiting van deze wat mindere week. Heb namelijk mijn verjaardags cadeau gehad. We gingen high teaen in een vet leuk thee huisje in winchecombe. Lekkere hapjes en geweldige japanse groene thee. Het thee huisje werd gerund door een japanse man en zijn dochter, zo leuk. Ik ben helemaal klaar voor een nieuwe werkweek!
En super bedankt Karin voor deze fantastische afsluiter! Nu nog 4 weken te gaan.

Goodnight, sleep tight and don't let the bed bugs bite. xxx

  • 09 Juni 2014 - 17:42

    Ton Kalmeijer:

    Lieve Kaylee

    Goed en beheerst opgelost en je laat zien dat een kanjer bent.
    Wenst je nog goede en positieve weken toe.
    Dikke kussen van je Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaylee

9 weken op reis naar Engeland om stage te lopen op een basisschool in Cheltenham. Verblijf bij een gastgezin en goed Nederlands gezelschap van een lieve medestudent. Spannend..!

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 4259

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 28 September 2014

Welcome back!

04 Mei 2014 - 05 Juli 2014

Mijn reis naar nieuwe ervaring

Landen bezocht: